Happy halloween!!!!!!!!!

Vet att det egentligen var igår, men vi firar ju idag istället;)
Ikväll blir det förhoppningsvis trick-or-treat! Ska bli kul att se barnen utklädda, och att jag får vara Harry Potter igen såklart hihi.

Imorse var jag och Amanda duktiga och gick på bootcamp passet klockan 8.30! Lite mindre duktiga när vi sedan åkte direkt till Gigi's cupcakes och starbucks haha :D
OMG vad gott det var! Vi testade en som hette pumpkin white chocolate. Gissa om den var smarrig alltså.
Nu har de även fått nya kaffesorter på starbucks inför thanksgiving (redan). Får testa någon dag. Killen som jobbade i kassan idag hade en kalkonmössa på sig. Då menar ja inte som ett fågelhuvud utan som en grillad kyckling haha. Kunde knappt hålla mig för skratt. Kul att de tar sina högtider på allvar här ;)

När vi skulle åka hem såg vi förresten detta.
Snacka om leriga skor...
Tyckte det var lite kul.

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0