Catching fire

Jag kan inte smälta filmen.. DEN VAR SÅ HIMLA BRA!!!! Verkligen den bästa filmen jag sett på länge! Det är sådär så jag bara blir helt galen typ. Förstår ni känslan?;)
Tror faktiskt att de är mycket bättre om man läst böckerna innan, för då förstår man alla känslor i filmen. Det är det som gör dem så BRA!

Nu kan jag vara lycklig resten av dagen:) ska jobba ikväll.
Igårkväll när jag var ledig så var det tänkt att jag skulle träffa Victoria som jag inte sett på jättelänge, men så blev det inte. Så istället följde jag med min värdfamilj till den coola japanska restaurangen där de lagar maten framför dig. Såklart hade jag inte med min iPhone igen så kunde inte ta kort. Maten var supergod! 

Sen imorse innan bion så åt vi på IHOP! Det var ju också gott kan jag säga. Testade white chocolate raspberry pancakes.... Behöver jag säga något mer? ;)

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0