Bra helg ändå

Igårkväll var det ju Eurovision songcontest! Och jag blev så glad när jag insåg att jag skulle vara ensam hemma med bebisarna (jobbade till 11) vilket betyder att jag kan ha vänner över efter de lagt sig :) så vi samlades hemma hos mig och kollade Eurovision på min dator haha. Var ju ganska kul när Sverige höll i det ;)

Idag skulle jag på månadens au pair möte. Vi åkte till en racerbana eftersom nästa vecka är det Indy 500, ett stort race som hålls i indianapolis och är det enda staden är känd för haha. Är väl inte riktigt min grej menmen. När vi väl kom in på racerbanan var det så sjuuuuuukt varmt. All värmen stannade kvar liksom. Plus att jag hade ett par ballerina skor som jag bara använt 1 gång innan = fick skoskav. Hade till och med varit smart och tagit med mig plåster men inte ens det hjälpte för de åkte av hela tiden. Gissar att det berodde på fotsvett HAHAHA fyyy.
Stannade inte där jättelänge pga värmen. Så sen åkte jag och Helen och köpte god kinamat och mötte sedan upp resten av tjejerna. Menar vårt lilla gäng då såklart haha. Chillade lite på Janas altan och fick en hemsk spindelupplevelse så vi hoppade runt och skrek hahahah. Vet inte hur, men USA har gjort mig (mer) rädd för spindlar alltså.
När vi varit där ett tag så bestämde vi oss för att gå på bio och se the great gatsby. Var väldigt bra måste jag säga :) men nu är jag trött och måste sova! Godnatt!


Ge mig lite kärlek
Postat av: Sofia

Jag ser helt svart ut inne i bion, haha! solbränd kanske?!?

Svar: Antagligen :D
alexandramemories.blogg.se

2013-05-20 @ 20:00:45
URL: http://sofiapappas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0