Smokey mountains

Vet inte vad som hände i andra inlägget hehe men det gick inte att ladda upp bilderna så blev helt konstigt. Ska ta bort det sen...
Och typiskt, skrev nyss ett inlägg som försvann. KUL.
Går inte att ladda upp bilder från mobilen så ni får försöka hålla er;)

Idag har vi gjort massa skoj. Åkte återigen in till huvudgatan i gatlinburg. Började med akvariumet som tydligen är ett av USAs finaste.
Därefter gick vi till "guinnes world records" som ni säkert kan gissa vad det var. De hade även något som kallades "believe it or not" som var lite samma grejer skulle jag nog säga.
Testade något de kallade earthquake. Skulle väl inte säga att det var en karusell, men man satte sig i en rågan som sedan rörde på sig lite och så var det olika effekter såklart. Jag ville sitta längst fram för att det skulle bli roligare. Slutade med att jag nästan blev uppäten av en krokodil som kom upp genom marken :O heheheh ;)

De kallar bergen här för smokey mounrains och de är verkligen smokey haha. Tror det blir mycket ånga här av någon anledning, spelar ingen roll hur vädret är. Vi åkte upp med en liten lift för ett berg så man fick bra utsikt. Gillar faktiskt Tennessee väldigt mycket:)

Sista grejen vi gjorde var en 5D film. Alltid kul:) blev så himla trött efter allt så nu vill jag bara gå och lägga mig haha


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0