Redan torsdag

Sorry att jag blivit lite tråkig. Vet inte om jag gjort något speciellt. Har joggat med Sofia igen, tycker vi är så himla duktiga hehe.
Idag slutar jag tidigt vilket ska bli skönt. Vi ska träffas några stycken i carmel för att äta middag. Sofias syster är nämligen här och hälsar på så det ska bli kul att få träffa henne.

Det har varit riktigt varmt nu alltså. Igår var det nog mer än 30 grader och jag förstår vad de menar med luftfuktigheten. Det känns som man är instängd typ, och när det blåser...så är vinden såklart varm och hjälper ingenting.

Känner mig som sagt lite tråkig just nu ;)
Skriver mer när jag har något "kul" att skriva.


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0