Nappflaska hit och dit

Ojjjjjjj vilken lång dag igen. Men till att börja med vill jag berätta att jag och Sofia joggade igårkväll, så duktiga! Och imorse...... Joggade jag för första gången själv!!!!!!!:D på typ, vet inte hur många år ens! Yaayyy!! I did it. Först tänkte jag att det var skönt, har väl blivit lite inspirerad när jag och Sofia joggat. Men sen i slutet (joggar "bara" 30 min) så blev det jätte jobbigt, tror det kanske var för att jag inte åt frukost innan. Men jag gjorde det :D

Resten av dagen har innehållit barn. Var väldigt snäll imorse när Brooke (barnvakt) var här. Min värdmamma sa att hon kunde ta barnen till poolen, alltså alla barnen, och jag märkte hur Brooke inte ville det egentligen. Så jag hängde med för hade ändå inget bättre för mig. Så blev ju att jag hjälpte till hela förmiddagen också även om jag följde med för att hänga lite. Sen nu på kvällen skulle vi ta barnen till Saint Simon (barnens skola) festival som de har varje sommar -.- fast bebisarna skötte sig ovanligt bra i vagnen. Antagligen för att de hade så mycket folk att glo på. De hade olika matstånd och några karuseller typ som ett litet tivoli. Och mamma, karusellerna såg jätte läskiga ut och i en av dem som 6åringen åkte i så var man knappt fastspänd :O du har skrämt upp mig lite när det kommer till tivolin antar jag heheheh.
Kom äntligen hem så jag kunde äta en sen middag, men jobbar fortfarande... Har varit jobbigt när pappan är borta och jag inte haft ett exakt schema utan har fått passa barnen längre osv. Har haft en dålig vecka känns det som. Är lite sådär så jag bara vill ut från huset och slippa höra alla hela tiden. Hoppas nästa vecka blir bättre!

Idag har även skolorna i Båstad (och andra ställen med antar jag) tagit studenten. Hade så gärna varit hemma idag :(


Ge mig lite kärlek
Postat av: Ola Larsson

Du är duktig Alex! :)

2013-06-10 @ 23:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0