Louisville = vattenblåsa

Igår åkte vi först till en outlet :D tyckte de hade mycket bra grejer, fast jag köpte faktiskt "bara" ett par träningsshorts och ett par SUPERSNYGGA gympaskor från Nike !!!!!! Så nöjd:) Sedan körde vi vidare i någon timme för att utforska louisville. Kan dock säga att där inte direkt fanns något att utforska. Vi blev väldigt besvikna på staden. De hade typ en gata med lite restauranger osv som skulle vara downtown typ. Sen gick vi (för att någon lurig tjej gav oss förslaget) jättelåååångt för att komma till någon mysig gata med små butiker. Men 1. Vägen dit var förfärlig för att det var helt öde, tror inte vi gick bland de bästa kvarteren om man säger så. 2. Det var jättevarmt så mina fötter dog i mina converse. Hade ju tänkt vara smart ifall vi skulle gå mycket och tog bekväma skor men det var ju ett misstag. Fick små vattenblåsor på lilltårna. 3. När vi väl kom fram var där inget intressant, inget! Så vi stannade, drack lite och gick sedan tillbaka. Det tog faktiskt kanske 45 minst och 45 min tillbaka.......i värme!!! Blö. ;) Men som vanligt så hade vi ju trevligt och kul ändå. :) idag tog jag sovmorgon och åkte sedan för att träffa Helen. Vi gjorde köttbullar som vi ska ha nästa vecka till midsommar. Ett tag senare kom Jana och då kollade vi på törnrosa :D oj vad längesen jag såg den. Är ju inte en av mina favoriter, men den var ändå bättre än jag kom ihåg.

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0