Jag är för jobbig

Imorse gick jag upp för att ta en liten prommis innan jag skulle iväg till gymmet för ett body works and abs pass. Seeen åkte jag till biblioteket och tänkte kolla in det lite. Så nu har jag ett bibliotekskort, men hittade jag någon bra bok? Nej. Hade några jag letade efter men de fanns såklart inte tillgängliga. Fast de verkar ha ett väldigt bra system så man kan sätta upp sig på listan över internet osv:) så får väl göra det.
Ville så gärna ha en ny bok nu när jag äntligen läst ut min andra haha. Blev såklart jättesugen på att läsa då, när den andra är slut -.- jag är för jobbig.
Åkte därför till target och tänkte att då köper jag en bok istället hahah. Fick beslutsångest och stod där i kanske 20 minuter innan jag valde en bok. Återigen, jag är för jobbig.
Nu sitter jag ensam på starbucks och tänkte börja läsa lite haha, bara för att jag inte har något mysigt läsställe i huset plus att det är fullt med barn.. Hoppas boken är bra nu alltså!


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0