Internet!!!

Vi har internet i stugan :D resan var helt okej, lite jobbigt när barnen sitter och sjunger högt bara haha.
Och vilken jädra träningsvärk jag har alltså.... Fast det får man väl räkna med när man ger sig ut på en joggningsrunda för första gången på 3 år. Hade inte ens tänkt på att jag kunde få träningsvärk av det haha, men jodå. Så jag gick helt konstigt igår och det påminde mig om den gången jag reste med träningsvärk och bildade kö i trappan upp i båten HAHAHAHHAHA!

Är alltså i Gatlinburg, Tennessee och måste säga att här är jättefint :D lite bergigt och så.
Idag när vi började komma fram så stannade vi bland annat vid ett ställe med massa olika stenar. Då menar jag sånna fina stenar... Vet inte vad man ska kalla det. Pojkarna gjorde iallafall något som kallas för "mining". Har ingen aning om det finns ett svenskt ord för det. Sen när vi väl kom in till staden så fanns där massa roliga saker. De sa att detta är typ som Las Vegas fast för barn. Här finns jättemycket att göra tex. Akvarium, museum, spökhus och sånna roliga saker. Idag gick vi bara runt lite längst med huvudgatan. Det var väldigt mysigt. Sedan gick vi till "haunted house" som då var som ett spökhus där man gick i ett led efter varandra. Var väldigt kul, har bara varit på den på Liseberg annars. Usch vad rädd man blir när de skriker.... Men kul var det hehehehe. 6åringen var jättetaggad medans 12årigen fick övertalas att följa med hahah!

 


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0