In fishers fishing fishy fish

Har jag berättat att 6åringen fick en fisk som han döpte till fishy fish? Tror det. Han är för rolig med sina namn alltså. När vi var i Gatlinburg fick han en gosedjurs björn. Gissa vad han döpte den till...? Om björn heter bear på engelska? Kan ni inte gissa? Okej då jag säger svaret då..... Beary såklart :D uttalas Berry så vet inte hur han vill att man ska stava det. Nu är vi iallafall hemma i Fishers igen. Har lärt mig väldigt mycket under resan och ni kommer inte tro era ögon/öron när jag berättar detta för er. Men.......... 6åringen är så hiiiiiiiimla söööööööt!!! Ni förstår inte hur jag försökte njuta av hans beteende eftersom bebisarna inte var med. Jag har ju hört hur de sagt att han är en så glad och söt liten pojke, men jag har trott att alla bara ljugit och tramsat runt för han är ju som han är..... Men åååå vad jag tycker det känns hemskt nu när vi är tillbaka hemma och han direkt beter sig illa mot bebisarna. Han var verkligen jättesöt under helgen och jag blev typ chockad över mig själv när jag stod och log mot honom för han kunde vara så gullig haha. Ärligt talat var han den jag störde mig minst på under hela resan. Kan ni tro det? 10åringen har problem alltså...fattar inte varför de inte varit stränga mot honom redan från början, detta har iallafall resulterat i att han aldrig lyssnar när man säger till honom. Han lyssnar inte på mig, inte på sin mamma... Ibland lyssnar han på sin pappa och har lite respekt men aa.. Det är så hemskt tycker jag. Han ger spydiga kommentarer osv. Vilket inte är okej mot en vuxen person alls enligt mig. Fast annars gillar jag honom med, han är gullig när han inte är hyper. 12åringen är en sån där kille som försöker skylla allt på alla andra. Han är väldigt väluppfostrad och smart..men så fort han och 10åringen bråkar tex. Så skyller han ifrån sig heeeela tiden. Jobbigt. Nu har barnen sommarlov och jag känner redan att detta kommer bli jobbigt haha. Det är första dagen med alla ledigt så vi får se hur det ska gå. Just nu är de iväg vid poolen så det är lite lugnt. Försöker fortfarande fixa och lägga in bilderna men det krånglar hela tiden hehe. Så ni får hålla er lite till:)

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0