Hoppsan hehe

Här glömmer man (är för lat för) att blogga. Helgen var både bra och dålig. Vi gick ut i lördagskväll och jag lyckades komma in på ett ställe (YAY) ;) men på söndagen fick jag jobba på kvällen vilket jag inte räknat med. Menmen. Och faktiskt...........så har jag för första gången haft riktig hemlängtan. Har känt mig så himla deprimerad och ledsen igår och idag. Ända sedan vi åkte till Gatlinburg så började jag nog känna av det lite men tänkte att det bara var för att vi var borta och jag skulle vara "fast" i 4 dagar. Sen har det väl antagligen laddats upp och det är först nu som jag inser det. Går inte att beskriva känslan. Jag vill fortfarande inte hem så det är inte den sortens hemlängtan. Men jag saknar så många småsaker och känner väl helt enkelt att detta är inte mitt riktiga hem. Jag saknar mina vänner, min familj, bästa gosehunden pirris och typ 16478281648816153435252 saker som har med mat eller något ätbart att göra:/ men det känns ändå inte som att det bara är detta som gör mig ledsen utan det bara är en känsla som är där och drar ner mig. Igårkväll blev jag bara så himla ledsen och tänkte att det skulle säkert kännas bättre om jag fick sova lite, men direkt när jag vaknade imorse så kändes allt bara så...jobbigt. Pang. Jag hoppas att det bara är en period.

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0