Heyheyhey

Igår åkte mina värdföräldrar till Chicago för en liten semester. Jag och Brooke tog alla barnen till poolen. Var väldigt stolt över mig själv som klarade av att gå i :) den var ganska varm faktiskt och bebisarna tycker det är jättekul! Sen när vi kom hem så insåg vi att värdföräldrarna glömt berätta alla detaljer för tiden de ska vara borta. Alla tre äldre pojkarna har olika "camps" över dagen men de hade glömt berätta vem som skulle köra och hämta dem varje dag... Så tillslut insåg vi att det hade dem helt glömt. Vi lyckades lösa det iallafall. Men detta gjorde mig så himla stressad igår.. Inte för att det ens drabbade mig så mycket då jag är ledig under morgonen, men bara att vara inblandad och behöva dela den stressen gjorde mig galen. Tog jätte lång tid tills jag kunde somna och har sovit jättedåligt känner jag :( Ush. För att bara inte skriva om negativa saker, jag har drömt konstiga drömmar den senaste tiden också haha. Igår drömde jag att vi hade tagit studenten igen och att jag hade varit jättefull så sen dagen efter var hela mitt smalben orange och då sa pappa att det var för att jag hade brutit det och att jag fick skylla mig själv. HAHAHAHAH. Så himla konstigt. Och inatt drömde jag om lösgodis <3 var antagligen för att jag började på min lista igår på vilket godis jag vill ha hehe.

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0