Det är dags för fredagsmyyyys, om det så är det sista jag gör

Snart är det slut på veckan, det är dags för freeedags myyyyyyyyhyyyyhhyyys! <3
Jajjemen

Idag är det torsdag. Eller vänta lite nu?? Nej. Det är ju fredag idag hhehehhehehe ;)

Igår tog jag och Sofia en joggningsrunda. Kändes väldigt skönt! Är fortfarande så förvånad över att jag joggar.
Idag jobbar jag som sagt tidigt igen så idag tog jag tvillingarna en snabbis till parken igen och sen tog jag och min värdmamma med dem till en "sprinkler park" istället. Typ en vattenpark skulle man väl säga på svenska. Så är det typ olika grejer som sprutar vatten;) lilltjejen tyckte det var så kul och skrattade och sprang ut till oss efter varje gång hon gått igenom vattenstrålarna. SÅ HIMLA SÖT. Pojken var inte lika intresserad haha men han var söt han med.

Ikväll blir är det dags för en Svenne-dejt faktiskt. Vi hade tänkt laga potatisgratäng........... Jag. ÄÄLSKAR. Potatisgratäng. Kan knappt vänta. Pusshej


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0