Cohooolt

Gissa vad jag gjorde idag.... INDOOR SKYDIVING :D var väääääääldigt kul måste jag säga! Man hade en stor fläkt under sig så man flög :D "HAN FLÖG SA JAG HAN FLÖG" hahahahha ;) kul för er som inte fattar hehe.
Men ja, jag flög :D cooooolt va?!? Jag är sååå cool asså. 6åringen gjorde det också, såg ut som en liten fluga haha.

Vi körde också gokart typ fast det var inte riktig gokart utan det gick lite saktare antar jag, man behövde ingen hjälm. Det var också väldigt kul! Jag var lite rädd och körde som en kärring, blev omkörd hela tiden hihi. Men på sista banan var jag sååå nära att köra om en kille men så kom C(12åringen) och förstörde för mig så jag inte hann:/ attans också. Menmen jag får väl köra gokart någon mer gång antar jag.

Efter att ha gjort dessa roliga saker åkte Vi och köpte caramel apples vilket jag inte hade provat innan. Det var väl gott, men inte sådär så jag bara "ååååååå hjäälp vad gott" utan det var mer "jag gillar äpple och mums vad gott det är med kola/karamel".
Imorgon är det dags att åka hem. Ser inte fram emot hemresan faktiskt.. Kommer ta hela dagen = blö. Hoppas vi äter något gott på vägen hehehehe.


Ge mig lite kärlek
Postat av: Helene Jönsson

Hoppas inte motorn hackade så du behövde åka in på rundsmörjning. Ha, ha, ha!!!

Puss o Kram
Mammi

Svar: hahahaha;)
alexandramemories.blogg.se

2013-06-05 @ 06:38:32
Postat av: Anonym

haha alex! vill också flyga, låter skit coolt!! hoppas allt är bra! saknar dig här hemma!

Svar: Saknar dig meeed Frida!
alexandramemories.blogg.se

2013-06-13 @ 00:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0