Är ju så duktig!

Idag mina damer och herrar har jag varit och klippt mig! Jag överlevde, det gick bra, yaaay :D känns väldigt skönt ska ni veta. Kan äntligen andas ut och slippa tänka på det på ett tag. Phuu. Imorse innan jag klippte mig så träffade jag Helen en snabbis vid poolen. Sen var jag tvungen att åka med min värdpappa för att hämta upp värdmammans bil som varit på lagning. Någon krossade hennes ruta igår och snodde handväskan. Är inte det helt crazy? Har aldrig hört att det hänt i Sverige. Men tydligen finns det någon drog här som gör att man blir galen av pengar och tydligen tycker det är värt att krossa en ruta bara för en handväska.. Det är ju helt sjukt att de kan komma undan med det också när bilen står på en vanlig parkering vid gymmet, att ingen ser. Men jag tror det är för att bilarna här är större så det kanske är lättare då att inte bli sedd.. Jaja, nog om det. Igår skulle jag egentligen jobba själv med alla 5 barn på kvällen vilket INTE är kul. Men sen fixade de så att en av grannbarnen (13år) skulle komma och hjälpa mig :S men hon kan ju inte precis ta hand om tvillingarna själv så vet inte vad de tänkte där. Ibland blir jag lite förvirrad.. Nu ska jag snart jobba. Herrå

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0