Äntligen ledig

Wohoo det är lördag och jag ska vara ledig. Yes!! Vi ska faktiskt ta en dagstripp till Louisville (stad i Kentucky) och så har vi vägarna förbi ett outlet mall som vi velat åka till ett tag :D Igår träffade jag Jana på morgonen och kunde sola lite innan jobbet. Sen skulle jag vara ensam under kvällen med alla barnen förutom 12åringen som är på boyscout-camp...japp. Ibland (väldigt sällan) funkar det bra fast jag måste ha hand om de äldre pojkarna också, men inte så ofta. Så självklart igår skulle de vara jobbiga. Alltså seriöst, 10åringen lyssnar aldrig, ALDRIG. Och det är ju inte bara att han inte lyssnar på mig så det stör mig nästan ännu mer. Iallafall var jag snäll och tog de till poolen igår så vi kunde äta middag där, lättare än att laga mat hehehe. Pojkarna badade medans jag lekte med bebisarna på en lekplats bredvid. Men såklart när jag säger att vi ska åka så kommer de inte. Jag lastar in bebisarna i bilen och säger igen, "vi ska åka,nu", men nej det är ju såååå kul att inte lyssna på de vuxna så Vi stannar i poolen lite längre tänkte de väl då. Jag tänkte köra ifrån dem men tyvärr hade jag inte farmor och farfarns nummer, tänkte att något annan får faktiskt hämta upp dem för jag tänkte inte vänta iallafall. Så det var synd att jag inte hade numret och det är ju väldigt synd att de antagligen inte ens kan hitta hem därifrån själva.... Fick iallafall med dem efter ett tag och de är bara så himla orespektfulla så de fick gå och lägga sig tidigare. Klarar inte av att ha dem uppe för de kan vara så jobbiga haha. Förlåt om detta låter hemskt men hur kan de ha låtit det gå såhär långt från början? Ojojoj.... Jaja, ny dag, ledig, sol! Hoppas vi får det kul!

Ge mig lite kärlek
Postat av: Ola Larsson

Haha :) Det är bra Alex - du får I alla fall lära dig en hel del om barnuppfostran

2013-06-16 @ 14:08:08
Postat av: MICCAELAAAAAA

Nä du kan ju inte lämna dem ensamma.. tänk vad de hade kunnat hitta på nästa gång, pappas söndags pilsner kanske?

Svar: HAHAHAHAHAHHAAAAAA ;)
alexandramemories.blogg.se

2013-06-17 @ 17:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0