Tror det är fredag men känns som tisdag

Glad fredag på er alla. Vad ska jag göra denna fredag? Jo, jobba såklart :D Blev åtminstone lite gladare när Cara (barnvakt) sa att hon kunde ta pojkarna ikväll och göra något kul. Så det blir bara jag och bebisarna. Mamman, pappan och 10åringen är i north Carolina, kommer hem imorgon. Så ja lite rörigt är det allt. Men eftersom jag bara behöver ha bebisarna ikväll så ska Sofia och Helen komma hit. Ser fram emot det nu när jag inte träffat dem på ett tag. För en stund sedan kom 12åringen med sin kompis och de var helt uppspelta. "Alex, we think we found some secret rooms upstairs in the closets". Och visst hade de hittat några konstiga luckor i olika garderober (alla i huset har en walk-in closet såklart, alla utom jag) som de nyfiket ville öppna. Jag antar att det bara var luckor för att elektriker osv ska kunna komma åt vissa kablar eller något konstigt, kanske små förvaringsrum. Men det ville jag ju inte säga haha, värsta glädjedödaren då ju. Det var lite kul iallafall. Förvånar mig väl inte riktigt heller, vem vet vad man kan hitta i detta hus(slott)?

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0