Slut på det roliga

Jahopp, tillbaka i indianapolis.
Känns väl sådär om jag ska vara helt ärlig, men vi får väl se om det kan hända något kul eller vad som kommer ske.

San Francisco var väldigt fint, men tyvärr lite för kallt enligt mig hihi. Vi var nere vid deras hamn, gick på stan, åt god mat, kollade in sevärdheter och gjorde en utflykt över golden gate bron till ett ställe med jätte feta träd. Coolt ;)
SF blev en väldigt speciell upplevelse haha. Både med positiva och negativa grejer. Det verkar som att SF ofta har det molnigt/dimmigt. Tyvärr kunde vi inte se hela golden gate bron någon av dagarna vi var där pga dimman, såg bara halva haha. Men det var ändå ofta sådär att jag fick en bra känsla i magen att jag trivdes där, nästan som när jag är i London (<3).

Min näst sista semesterdag bestod av bilresa hela dagen. Körde längst den kända kustvägen mellan SF och LA. Var väldigt vackert med klippor och hav men även då var det väldigt dimmigt ibland så man inte såg något alls då heller haha. Konstigt väder där alltså.

Flygresan hem gick bra, fast var först under de sista 45minuterna av min 3timmars mellanlandning i Denver som jag förstod hur man fick WiFi't att fungera... Kul //SmartAlex


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0