Shopping trallala

Igår så kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde... Vet att jag gick till gymmet på morgonen för ett body works pass. Sen var det tänkt att jag och Sofia skulle ut och jogga men tyvärr hade hon blivit sjuk (hoppas du mår bättre nu) så istället träffade jag faktiskt Victoria som jag inte sett på jättelänge. Vi åt på red Robins, ett mumsigt hamburgar ställe! Såååååå gott!!! Slutade nämligen tidigt igår. Idag började jag av någon anledning jobba 4. Klagar dock inte. Men hörde från Brooke, barnvakten, att h&m hade rea så ville så gärna dit. Så idag tog vi faktiskt med bebisarna och shoppade lite. Så kan ju säga att jag halvjobbade då med. Men nu är det ganska skönt för värdfamiljen har åkt till mammans föräldrar och ska fira 4th of july. Och ja......... De lämnade mig och bebisarna hemma.... Känns faktiskt väldigt tråkigt att jag ska behöva jobba då. Tror de glömmer bort ibland att jag är här för att uppleva saker också och inte bara jobba.. Men ja, de kunde såklart inte hitta någon annan som ville jobba då (konstigt va?!? <-- ironi) så då får ju jag göra det. Får se om jag kan göra något kul med dem nu iallafall när jag är ensam med dem och inte behöver anpassa mig efter de andra barnen. Det är det positiva jag kan få ut av denna situation haha.

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0