Oh my god only two days left!!!!!!!!!

Alltså herrejesus vad jag längtar efter att komma fram till los angeles och bara se Micca & mamma & pappa. Bara vill åka NU!!!!!!

Men får hålla mig lite lugn. Och får ju inte glömma Bieber imorgon :D :D :D ska bli så kul att äntligen få se honom!

Idag gick jag till gymmet och sedan försökte jag packa klart. Är väldigt imponerad av mig själv faktiskt! Hoppas bara alla chipspåsar, allt godis osv som de tagit med sig till mig får plats på vägen hem hehehehe

Här får ni lite bilder från i söndags. Orkade faktiskt inte ta med min riktiga kamera för den tar plats och är tung haha. Så mobilen fick duga.

https://cdn2.cdnme.se/4019436/6-3/pic_51dc6c5c9606ee3482785767.jpg" class="image">


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0