Några dagars sammanfattning :D

Ursäkta min frånvaro, så kan det bli när man är på semester.

Just nu är vi i Las Vegas WOHOO!!!!!! NU BLIR DET FEST HELA NATTEN LÅNG.... Eller inte.. Kul att vara 19 år va? Naaaaaeeeee får väl sitta på hotellet och dricka vin istället :D

Tillbaka några dagar: i LA kollade vi in de vanliga sevärdheterna, var på universal studios, åkte till santa Monica, checkade in Beverly hills och lite annat smått och gått:)

Sedan åkte vi vidare mot Grand canyon. Sov i en liten by som faktiskt var väldigt mysig och väldigt amerikansk. Blev lite rädd först för det kändes som i en skräckfilm... Väldigt öde och typ plastdjurs statyer överallt :/ men det visade sig vara mycket trevligt heheh.

När vi åkte mot Grand canyon köpte jag en väldigt fin (riktigt ful så jag höll på att skratta ihjäl mig hahahahhahahahaha) hatt så jag inte skulle få solsting. Ska se om jag kan lägga upp en bild ;) själva Grand canyon var väldigt fint! Är väl inte super intresserad av sånt egentligen men detta var ändå så coolt att se och det gick inte att förstå hur sjukt stort det är!

När vi kollat klart på det körde i vidare mot Las Vegas!!! Första kvällen här öppnade jag min första gårdschips påse på 6 månader.... OJ säger jag bara. Visste ju att det skulle smaka gott, men det var SÅ HIMLA GOTT :( vill inte att mina 3 påsar ska ta slut. Menmen, sånt är livet antar jag haha.

Igårkväll åkte vi in till "centrum". Jag tyckte det var jättefint och jättecoolt. Så himla stort det med så vi hann inte se alla grejer, får åka in ikväll också! På vägen tillbaka till bilen träffade vi Alan från the hangover filmerna :D eller aa.... Han var iallafall såååååååå lik! Alla andra utklädda såg man ju att det inte var dem riktiga, men han var verkligen identisk.

Hmmmm, finns det något mer speciellt att berätta? Nae. Inte vad jag kan minnas just nu. Vill gärna lägga upp bilder men det brukar alltid krångla med mobilen. Så förlåt om det inte funkar hehe. Ska göra mitt bästa.


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0