LA

Ligger just nu vid poolen, i Los Angeles;)

Men till en början tänkte jag skriva lite om justin konserten. I början blev vi ganska tjuriga för det var (är helt säker, typ) något fel med ljudet uppe där vi satt så högtalarna var inte på eller något. Så när förbanden spelade så kunde man inte höra vad de sa för det ekade så mycket. Gick för att klaga och då var det redan andra personer där som tyckte samma sak. Så när bieber kom och det inte hade fixats så blev jag lite småtjurig!!! Men sen sjöng han lite akustiskt och då var det mycket bättre för att det var utan bas. Då blev jag lite gladare! Plus att han är såååååå bra på att dansa enligt mig :D så bara att titta var ju kul. Men ändå så blev jag ärligt talat besviken för att det var så himla dåligt ljud...

Morgonen efter gick jag upp tidigt för att åka till flygplatsen. Allting gick bra och när jag kom fram så stod pappa där och väntade på mig. Kändes så himla konstigt, men så bra och skönt! Sen körde vi genom LA till hotellet där Micca och mamma väntade :D
Resten av dagen gick vi runt på Hollywood boulevard och kollade på alla stjärnor. Inte sådär jättespeciellt faktiskt.
Igår däremot åkte vi till universal studios :D tyckte det var väldigt kul! Men jag var väldigt trög, hatar när det händer ;) pappa hade tagit med sig ett kamera objektiv till mig så jag skulle kunna ta fina bilder och zooma in lite extra. Så då tänkte jag att jag tar på det nu när vi åker dit så jag kan få bra bilder på wisteria lane (desperate housewives).. Men, då var det ju så inzoomat så det gick inte att ta bilder om det inte var något som var mycket längre bort haha. Så kunde tyvärr inte använda kameran så mycket menmen.

Just nu ligger vi vid poolen och tänkte bara ta det lite lugnt idag :)


Ge mig lite kärlek
Postat av: Sofia

saknar dig alex! hoppas du njuter !

Svar: Saknar dig med!
alexandramemories.blogg.se

2013-07-16 @ 16:07:40
URL: http://sofiapappas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0