Kanske blir bra på att läsa igen?

Har haft lite svårt att sova de senaste dagarna. Brukar alltid kolla på någon serie eller film på min käre ipad när jag ska somna men det har inte funkat så bra på senaste tiden av någon anledning. Så om inte det kunde hjälpa mig så tänkte jag att få får jag väl läsa istället. Fick 2 Sophie Kinsella böcker av mamma som hon hade med sig på semestern och nu har jag läst ut en av dem. Riktigt rolig faktiskt. Ska nog börja på den andra direkt hihi. Jobbade som sagt väldigt mycket i helgen och blev ganska utmattad. Igår hade vi vårt au pair möte. Av någon anledning träffades vi på en brandstation där en brandman skulle lära oss om vatten farligheter typ.. Förstår fortfarande inte riktigt varför eftersom det var sånt man fick lära sig på skolan i new york. Men jaja! Efter mötet åkte jag och Amanda till starbucks en sväng. Träffade Justyna, Sofia och Rabea. Tycker det är så himla skönt de dagar jag får sluta tidigt. Nu var jag ju tvungen pga mötet, men det är mycket roligare när man kan träffas på kvällen! Tyvärr vågar jag inte sätta på min dator hehe. Eftersom laddaren gått sönder igen, så kan ju inte lägga in mina bilder från resan. Måste väl köpa en ny laddare igen antar jag. Är bara liiiite för lat för att ta tag i det just nu.

Ge mig lite kärlek
Postat av: Sofia

lovar att det var kaffet som ställde till det. Och du säger att du inte bli påverkad.. haha!

2013-07-30 @ 18:55:01
URL: http://sofipappas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0