Åt goda pannkakor idag det var mumsigt

Tjenixen!

Sliter ut mig just nu. Varför inte lixom när man precis haft 2 veckors semester... Jobbade från 1 igår och även över natten. Men när bebisarna lagt sig kom Sofia och Helen hit ett tag. Köpte mat, pratade, åt av mina goda gårdschips och lite godis som alla tog med och så färgade jag Sofias hår. Hade inre träffat dem på väldigt länge så det var kul!
Idag..... Har jag jobbat från klockan 12 och fick under dagen reda på att jag måste jobba över natten med plus hela dagen imorgon. Fy böveln...

MEN imorse åt jag och Sofia frukost på ett pancace house, det var såååå mumsigt. Provade på pannkakor med kokos. Ny favorit tror jag nästan hihi :)

Nähä.... Nu ska jag se om jag kan lägga resten av barnen. Var väldigt snäll innan och tog med dem för att köpa glass. Hade inget att göra och kände mig tråkig om jag skulle vara tvungen att hålla kvar dem i huset hela kvällen. Så ibland får man ju bjuda till det lite... Hade dock gärna haft all glassen för mig själv (jag betalade) ;)


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0