Äntligen i San Francisco!

Nu är vi framme i San Francisco. Sista dagen i Vegas träffade jag Jana som nu är på sin resemånad. Vi slappade vid poolen (smugglade in henne på vårt hotell hehe) och sen åkte vi för att se Las Vegas skylten tillsammans. Senare under dagen var de dags att säga Hejdå. Kändes väldigt konstigt, går inte riktigt att förstå att hon ska åka hem och lämna vår lilla grupp.

Dagen efter bestod av en lååååång bilresa. Tillslut kom vi fram till SF och vi blev lite ledsna för det skiljer sig lite föör mycket i temperaturen om man jämför med Las Vegas haha. Där var det galet varmt medans det här är runt 16-20 grader och småkyligt. Fick låna ett par långbyxor av Micca idag för det hade jag ju inte tänkt på att ta med mig. Det är ju sommar...hallååå? Men det behövdes tydligen här.
Vi gick genom china town och sedan ner till hamnen. Var väldigt mysigt där nere. Åt en mumsig krabbrörs macka eller vad man ska kalla det och så gick vi runt i små affärer nere vid piren. Tiden går snabbt när man är på semester haha så det var vad vi hann med idag.


Ge mig lite kärlek
Postat av: Sofia

och jag längtar tills du kommer hem till indy igen så jag har någon att umgås med! heheheee...

2013-07-21 @ 14:38:44
URL: http://sofiapappas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0