And out of all these things I've done, I think I'll love you better now.

Alltså, det går faktiskt inte att förklara hur mycket jag älskar Ed Sheeran just nu. FÖR HAN VAR SÅ FANTASTISKT BRA. Det var sådär så man bara stod och log för han är så sjukt duktig. Igår var vi alltså på en konsert som en radiokanal anordnat. Där var lite olika artister/grupper. Bland annat Cher Lloyd, Cody Simson och Ed Sheeran. Sen resten hade jag aldrig hört talas om haha. Vi trodde att det skulle börja regna för det har varit ganska dåligt väder i veckan, men nej, istället var det sjuuuukt varmt och inga moln på himlen haha. Vi trodde vi skulle smälta bort när vi satt där på våra picknickfiltar. Såklart var ju Ed Sheeran sist så det blev mycket väntan medans vi svettades och hörde alla skrikande småtjejer (som skrek på alla artisterna). Men det var verkligen värt det!!! Ååååååååå!!! Jag har alltid gillat Ed Sheeran, men efter igår så blev det typ som att man insåg att han verkligen ÄR BÄST typ! För att: 1. Hans röst är perfekt 2. Han är rolig 3. Han pratar brittiska hihi 4. Han gör all musik själv, på scenen med 5. Han kan rappa 6. PERFEKT! Jag har haft en bra helg tycker jag. Och nu är det bara 2 dagar tills jag får se Justin Bieber och vad händer efter 3 dagar? Jo..,... JAG ÅKER OCH TRÄFFAR MIN FAMILJ! :D Förlåt för alla stora bokstäver i detta inlägg hehe, men så kan det bli när man svävar på moln för ett ögonblick.

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0