4th of july!

Happy 4th of july everyone! Jag gick till gymmet imorse och måste bara säga att jag verkligen gillar tränaren som håller i body works plus Abs klassen haha, hon är för rolig. Idag kom hon med en keps och örhängen som hade mönstret av amerikanska flaggan. Började jobba klockan 1 och just nu sover pluttarna så jag får en liten paus. Vet inte exakt vad jag ska göra ikväll. Hade så gärna velat se fyrverkerier men tvillingarna brukar ju gå och lägga sig klockan 9 vilket innebär att jag blir fast i huset efter det. Men Victoria ska iallafall komma hit och antagligen köper åker vi väl någonstans och köper med oss mat eller något. Får väl se vad som händer:) Annars är jag väldigt glad idag för att MIN FAMILJ KOMMER TILL USA. I en vecka kommer det endast skilja 3 timmar istället för 6 och då är det t.o.m jag som är före er ;) och sedan....då kommer vi vara i samma tidzon :D wow. Ååååååååååååhhh kan inte fatta att det bara är 1 vecka kvar!!! Puss på er, hoppas allt gick bra!

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0