Walmart = Gekås ?

Njaaa, som rubriken säger så är väl inte walmart och gekås riktigt samma grej. Men walmart är iaf som ett stooooort maxi :D anledningen till att det är så stort är för att de har så mycket grejer asså. Tex. så har de ju påsar med morötter, men sen har de påsar med skalade morötter, skalade och hackade morötter osv.. Visst lite sånt finns det ju i Sverige med men här är det typ så med allt hehe. De har också massa snacks överallt. Om vi också skulle ha det så hade vi kanske haft samma matvanor, typ att nångång mitt på dagen så tar man sig en liten chipspåse ;) Men så är det ju icke!

Nångång ska jag åka själv till Walmart och gå runt där i någon timme eller så ;) så kan man kolla allt och köpa smink, böcker, filmer, hårgrejer, godis och GLASS :D wihoo
Förresten Linn så har jag sett den där Edie's glassen så den får jag la ta och pröva på en dag!
Blir nästan stressad och får ångest när jag tänker på alla saker jag måste provsmaka :O Jag menar, ett år går ju snabbt haha, hur ska detta gå? I värsta fall (bästa fall) får jag väl köpa mig en glassbytta varje dag så jag hinner smaka alla :) Inga problem, det ska nog gå att lösa HIHIHI
 
Igår följde jag och 6åringen(Trace) med när pojken som är 10(Dane) skulle spela football så jag kunde passa den lille samtidigt, när vi väl kom fram så visade det sig att i samma lokal som de spelade match var det typ som busfabriken, crazy. Alla barn var typ galna och sprang omkring, men galnast var Trace hahahaha han var verkligen heeeelt galen och kunde knappt stå stilla i kön när han skulle hoppa på de stora trampolinerna där man sitter fast i "selar". Man kan tänka att han var som jag skulle ha varit för några år sen, fast lite värre ;) Men han är väldigt söt också :) söt och galen.
 
Nähä snart vaknar bebisarna så nu måste jag kila. 
Hoppas allt är bra med er där hemma, det tror jag nog att det är! :) 

Ge mig lite kärlek
Postat av: Linn

Haha, ååh vad bra! Förbered dig på något utöver det vanliga ;)

2013-01-28 @ 17:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0