w-o-w

Hallå där!

Här kommer ett långt inlägg. Nu är jag äntligen hos min värdfamilj. Igår skulle alla på skolan åka antingen buss eller flyga till sin stad. Jag skulle flyga först till Philadelphia (fråga mig inte varför) och sedan vidare till Indianapoils :D allt gick bra som tur var, för det trodde jag inte ett tag. När jag kom till Philadelphia så började det precis snöa, men bara sådär pyttelite. Så alla satte dig i planet osv så satt vi helt stilla aaaaaslänge för det började snöa mer. Så ja flyget blev alltså försenat. Jag hade ju stängt av telefonen för de sa dem till oss att göra eftersom de typ backade och körde lite, redan då måste mobilen stängas av tydligen.... trött, seg och trög som jag var så tänkte jag att det blir säkert inte så mycket försenat så jag behöver inte sms'a min värdmamma som skulle hämta mig. När vi väl lyfte var vi 1 timme försenade så jag fick värsta ångesten hehe, tänkte att nu kommer hon få stå där och vänta och bli irriterad. Meeen när jag hämtat mina väskor, är helt ensam och vet inte vart jag ska gå så ser jag att någon kommer med en skylt där det står "Welcome Alexandra". Av någon anledning trodde de att jag sskulle vara framme den tiden haha (tror värdpappan kollade flygtiden på sin mobil och antagligen hade de väl uppdaterat) så hon trodde istället att jag hade fått stå och vänta. Jag kom alltså fram och allt löste sig, GÖTT MOS :D :D 

När vi kom till bilen kom första smällen. "We bought this car today, this is the one you will be driving". Bam. Jaha en bil till mig, så generöst va? ;)
Men sen ni.......då kom vi fram till staden och huset. Det var ju mörkt ute men området såg väldigt fint ut :) När vi skulle köra in på deras "gata" så var där typ som en "säkerhetsport" eller något. Hon sa att den brukade vara öppen på vintern för annars frös den fast. Så aaa.. Vi körde in på gatan och där är fett stora och fina hus. BAM. Fick typ anstränga mig för att inte gapa av förvåning hehe. Där var lampor som lös upp träden och allt precis som att man körde in på ett hus museum eller något HAHA så ni kan ju kanske föreställa er vad jag menar.
Huset var såklart jätte fint på insidan och sjukt många rum, vissa som de inte ens använder och de har typ som ett stort rum med soffor och en öppen spis som de sa att de aldrig använde, eller de var ju där de brukade ha sin julgran ;)
Oooooch...barnen. åååååååååh så söta de små bebisarna är, åååååååå:) Alla verkar jättesnälla (både barnen och föräldrarna då) så det känns sjukt bra. Nu jag och mamman snart gå ut på en runda med bebisarna så jag kan se mig runt lite.

Så detta får räcka för idag höhö, ha det så bra för det ska jag hihi! PUSSHEEY

Ge mig lite kärlek
Postat av: Linn

Åååh, verkar som du har det super!! :)

2013-01-26 @ 20:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0