New York

Har ju helt glömt bort att berätta om när vi var i New York hehe;) bilderna är tagna med mobilen = inte bästa kvaliteten

När vi närmade oss så såg man alla stora byggnader och det var en så mäktig känsla. Det var så sjuuuuukt stort, större än vad jag tänkt mig t.o.m. Vi åkte alltså runt på en busstur och kollade på de vanligaste "sevärdheterna". Tyvärr var det bajskallt ute så varje gång bussen stannade så man kunde gå ut och fota så ville man knappt gå ut :( men det gjorde man ju ändå såklart.
När bussturen var slut så blev vi avsläppta på times square för shopping. Både Forever 21 och Victorias secret var 3 våningar, 3!!!!!! ;) dock köpte jag inget för det var så kallt så jag ville lixom inte prova ngt och jag var knappt shoppingsugen men det var ju sjukt kul att kolla runt ändå.

Det var väldigt synd att det var så kallt :( nästa gång jag besökrt New York i mitt liv vill jag göra det på sommaren eller våren, tror det är finare då också :)

Xoxo


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0