Hey

Hej bloggen

Dagarna rullar på och jag börjar väl komma in lite i rutinerna. Har hjälpt T med läxor och lite sånt.

De har gjort mig till medlem på deras gym, skitstort och skitfint! Så nu måste jag ju träna, annars är det ju pinsamt :O hihi men det ska bli kul faktiskt! Fast hade ju såklart varit roligare att inte gå dit själv.

De har så många små traditioner i familjen eller vad man ska säga. Tex. Så brukar de få äta ”sockriga” flingor till frukost varje måndag för då brukar man ju ha ångest av att det är början på veckan hahah. Varje fredag efter de hämtat upp de tre äldsta killarna från skolan så köper de slush för att fira att det är helg. Söndagar är pizza-movie night.  När pojkarna är för energiska för att göra läxorna så joggar de ett varv runt kvarteret tillsammans. Så gulligt, det gjorde vi idag :)

Åt nyss en mumsig ceasarsallad, inte lika mumsig som den på väla såklart, men mumsig :) kul va???????

Idag har jag även druckit iste. Asså…… en av deras (lägg märke till ”en av deras”, de har typ 5 olika) babysitters åkte till McDonalds för att köpa iste till mig då, för jag är så snäll hihi. Hon kom tillbaka, jag smakade en liten klunk och tänkte mmmmmmmmums vad gott det var. Sen tog jag några stora klunkar istället och omg, så sött det var. Trodde jag skulle dö. Och bara för att jag sagt att det var gott först så vågade jag inte hälla ut det HAHHAA, så synd om mig:( så fick dricka upp alltihop, och hon hade köpt en superzise till mig också såklart…..trodde jag skulle dö. Men det gjorde jag inte:D

Hmmmm vad händer mer här i USA, jo föräldrarna ska på en liten skidresa imorgon-söndag. Kommer såklart inte vara själv i huset som tur är höhö. Men det förtjänar dem verkligen. Asså så mycket det är som händer i huset hela tiden. Pojkar som ska träna, bebisar som ska sova eller matas, städning, jobb, läxor… Är ändå väldigt imponerad över hur de lyckas lösa allting :)

Har ju glömt säga att jag kört bil också. Min bil;) Väldigt skön är den, fast var ju lite osäker i början för jag glömt vad P, D, R, N och allt betyder. Så första gången jag skulle köra (själv) så körde jag på vår gata, tyckte bilen lät lite konstigt (hade den på L vad det nu är) så kom jag på att den skulle vara på D, glömde att det är var en automatare och tvärbromsar för jag tänkte det var kopplingen hahahahhahahahahahahaha, hoppas ingen kollade ut genom sitt fönster just då.  Men nuså, nu har jag koll ;)
Var väldigt orolig över att parkera eftersom bilen där hemma är en bäbis jämfört med denna. Men jag är 99,5% säker på att deras parkeringsrutor är större än hemma :D alla har ju bigbauta bilar här så hur skulle det annars se ut lixom;)

Nähä, imorgon ska jag upp tidigt så nu borde jag gå och nana. Vet att ni vill läsa mer om mitt roliga liv, men tyvärr, inte just nu. Ni får helt enkelt hålla er :D


Ge mig lite kärlek
Postat av: Helene Jönsson

Ha, ha,ha! Ser framför mej hur du sitter i en stor bil som i "Eva o Adam" och den bara hoppar fram. Fick du reda på vad L betyder?

Pusselipuss

Svar: hahaha;)vadå vad L betyder?
alexandramemories.blogg.se

2013-01-30 @ 22:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0