hejhej potatisgrej

tjeeenare
Nu när man är så cool och har skaffat sig en blogg så får man ju faktiskt uppdatera också ;) 
Är alltså på en slags skola nu med massa andra au pairer där de snackat lite om första hjälpen, matlagning, körning osv. Vi har varit uppdelade i olika klasser, och vår lärare var en riktigt söt liten dam hihi. Så lektionerna var ju inte så ansträngande om man säger så. Vi börjar tidigt och slutar sent. Frukosten börjar serveras klockan sju så man får ställa klockan. När jag är hemma brukar jag alltid lägga min väckarklocka (mobilen) längst bort i änden på bordet i mitt rum så man måste gå upp för att stänga av den, annar kan det hända grejer. Imorse väckte mexikanaren som bor i samma rum mig för jag hade ju såklart stängt av väckarklockan i sömnen:( Som tur var så var det ju bara 20 min senare, men icke kul icke kul.
Maten är inte särskillt god:( ingen pappa-mat här inte. Men jag klarar mig förhoppningsvis i någon dag till tills jag åker till min värdfamilj. 
Imorgon ska vi åka in till staden, när jag säger staden så menar jag NEW YORK CITY så alla förstår. Är hyfsat taggad över detta ;) Ska bli trevligt att åka på guidad tour och kolla in alla grejer man bör kolla in när man är där. 
 
Till min syster, hoppas du inte skickar efter någon att döda mig för att vi inte kunde prata när jag kommit fram, men gissar att du sov klockan 4 på natten :) PUSS HEJ GODNATT NU SKA JAG SOVA

Ge mig lite kärlek
Postat av: Miccaela coolast i världen

Kommer göra ett undantag för att du ringde men klockan var för mycket <3

2013-01-25 @ 22:57:35
URL: http://miccaelas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0