Godermorgon

Halluhallu

Sitter just nu och kollar lite serier, har ju helt glömt bort det, så ligger ju efter :O paniiiik hehe

Förlåt att jag inte lagt upp så många bilder, ska bli bättre på det. 

Glömde berätta att jag gav min värdfamilj mina presenter i förgår. Allt var väldigt populärt :D de tre äldsta fick bl.a. varsin jojo. Asså de har ju sånna här med, men de blev JÄTTEglada haha så det var väldigt kul!! De tog med dem till sin skola och visade för sina kompisar haha och övar hela tiden här hemma ;)
Gav dem marabou choklad, fattar inte hur de inte kan ha något liknande här.... de älskade chokladen! Men djungelvrålen.......njaaa inte lika poppis.
 
Tror att jag på något sätt har lyckats lyckats ha på mitt internet på mobilen fast att jag bara använt Wi-fi. Tror att den "hackar" lite ibland så att wi-fi't stängs av i typ 10 sekunder säger vi för att det är dålig teckning:( och då används den vanliga mobildatan... Har iaf satt någon slags spärr att den inte får använda mer än 200 kr vilket den redan tycks ha gjort då alltså.. bajs

Aia nu ska jag se om jag kan hitta något att äta till lunch. Var duktig och gymmade imorse så är ganska hungrig nu. 
Oooooch ikväll blir det basketball!!!!!! See ya

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0