Dagen innan

Här kommer mitt första inlägg (på riktigt).
Jaha, då var det snart dags. Imorgon åker jag till USA och stannar där i ett helt år. Känns ganska sjukt nu när allt verkligen är packat och klart. 
Men innan jag åker ska jag äta min sista måltid :D åååååå vad gott det ska bli, är så hungrig. Vet att jag kommer sakna pappas mat väldigt mycket, ja det är faktiskt mannen i huset som lagar maten hos oss. Ni som känner mig vet ju att jag älskar allt man äter. Så det blir säkert mycket snack om mat här på min blogg. Hahah kul att skriva "min blogg" ;)
 
Jaha, hoppas ni hade en trevlig lässtund. Kanske inte världens bästa första inlägg men är man nybörjare så är man. 
 
Till mina älskade vänner och familj, ni vet att jag kommer sakna er va? PUSS 

Ge mig lite kärlek
Postat av: Helene Jönsson

Ha en spännande resa och ät inte så att du spricker.

Pusselipuss/ Mammis

2013-01-20 @ 21:23:32
Postat av: Louise Johansson - Blivande au pair i NJ

Längtar tills jag får skriva det här inlägget om att det är dagen innan man åker.. :)

Svar: Vad roligt att du ska åka som au pair:)
alexandramemories.blogg.se

2013-02-22 @ 11:32:37
URL: http://louiseaupair.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0