Basket är ganska coolt

Igår var jag ju på en basketmatch i Indianapolis. Vi vann woho! Fattade ju inte riktigt reglerna men det spelar väl inte så stor roll.
Först när vi kom in så var det jättemycket folk och man fick den där häftiga känslan. Men sen när vi kom in där planen och alla sittplatserna var så var det inte lika mycket folk som jag trott, det var jättemånga lediga platser så då tänkte jag att det kanske inte var så kul ändå. Men det var faktiskt riktigt kul att kolla på en match och jag tror att det är roligt att kolla på vilken sport som helst här, allt är så stort och det finns folk som stöttar lagen till 100% och de hade en stoor shop där man kunde handla t-shirts, kepsar och sånnadär stora pekfinger typ som man sätter på sina händer. 
Sen hade de paus underhållning också, det var ju time outs hela tiden. De hade cheerleaders, andra dansare, en maskot och sen så var det några jätteduktiga killar som gjorde massa volter och annat med hopprep. Blev lite galen  just då ;) och just när dem höll på så spelade dem "Rock this party" med Bob Sinclair hahahahah. Tänker bara på när jag och Julia åker bil då. Mycket kul.

Detta var ett au pair meeting som det kallas. Det har man en gång i månaden och då träffar man sin kontaktperson (LCC kallas det) och andra au pairer. Så denna gången kollade vi basket. Alla verkade jättesnälla, fast vi var bara 5 pers haha. 
 
Nu tänkte jag äta lite frukost, nannyn som är här just nu gjorde en bagel med ägg,bacon och ost i. Har tagit en tugga och.....MUMS. Borde väl egentligen gå till gymmet idag med, det snöar här. Hade egentligen tänkt gå en runda istället men det kanske inte är så kul då så får väl se vad jag gör. Tänkte också försöka hitta till Walmart för att handla lite smågrejer och bara kolla runt lite. Hoppas jag inte kör vilse :)

Ge mig lite kärlek
Postat av: Frida

låter som du har det underbart alex :D

2013-01-31 @ 23:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0