Yoga, kossor och katter

Igårkväll åkte jag för lite middag på panera bread. Det är en matkedja med soppor, sallader, goda mackor osv. Åt en jättegod broccoli soppa och ceasarsallad. Det var så fint väder så vi satt faktiskt ute och åt, hoppas verkligen det fortsätter vara såhär!
Efter maten skulle vi till gymmet för att testa yoga... Men seriöst, det är inte min grej alltså. Det är något med tysta rum som jag inte klarar av.... Det får mig att börja skratta hehe. Eller vad säger du Julia? Tur att du inte var där för då hade de nog sparkat ut oss hihi :) Fick kämpa rejält med att inte skratta, speciellt när vi ligger där på våra mattor och hon plötsligt säger :"and now we are going to do the little baby pose". Det gjorde ont i min mage för att jag var tvungen att "skratta tyst". Upptäckte även ett nytt sätt att andas på. "Inhale like a cow, exhale like a cat". Jaha, intressant.
Men nae, tror nog jag skippar yoga framöver ;)

Här får ni se vår goda mat!


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0