What's up

Igårkväll skulle vi alltså till något ställe där man kunde vara under 21, men vet inte om vi verkligen hamnade rätt eller om vi bara var de enda under 21 som var där. Bara massa äldre människor haha så vi drog vidare till McDonalds istället :)  hade en kul kväll ändå, fast jag var den som körde och fast klubben inte var riktigt som vi tänkt haha. 
 
Kom hem sent och var i sängen runt klockan 3, men var inte trött. Vemitten vad mitt problem är... Men vaknade runt klockan 9 imorse och kunde inte somna om :( ville ju ändå gå till gymmet så det kanske var lika bra. Trodde det skulle vara proppat med folk som det alltid är på helgerna. Parkering var helt full, men när jag kom in var där flera maskiner lediga så jag slapp stå i kö (japp på helgerna blir det köer). 
Träffade sedan upp Helen och Mathilde för lunch på panera breda och sen mötte vi de andra tjejerna på soppingcentret. Köpte inget idag, såg mycket fint men var liksom inte sugen för det var ganska kallt idag -.-
 
Nu ska jag strax iväg igen för lite filmkväll. Har varit väldigt skönt att vara ledig idag!! Kan förhoppningsvis sova lite bättre inatt.

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0