Vilken dag

Trodde denna dagen skulle bli en trevlig fredag, men den har varit jobbig istället.
 
Den äldsta pojken skulle ha sitt födelsedagsparty idag (3 månader senare) och spela paintball. Imorse frågade min värdmamma om jag kanske ville följa med istället för henne så hon kunde få umgås lite med bebisarna, men så blev det inte. Jag fick vara hemma med dem och 6åringen plus två av hans kompisar. 
Planen var att vi skulle ut och äta när dem kom hem igen men så blev det inte heller utan då fick jag ta ut bebisarna och pojken själv till restaurangen. Tänkte först att jo men det kan väl vara spännande, sen tänkte jag att nääää det går inte jag ringer och säger att jag hellre lagar mat själv att ta med de (6åringen mest hehe) ut själv bland folk.. Men tog beslutet att göra det iallafall vilket jag ångrade haha. Kom dit och hittade ingen som kunde hjälpa mig. Hade ju fullt med bebisar i famnen om man säger så. Folk från andra bord hjälpte mig tillslut och jag kände mig som världens mest förvirrade människa och tänkte att folk måste tro jag är galen för att jag kunde ju inte göra allt själv. 6åringen ville ju såklart inte hjälpa mig, fast helt ärligt ville jag inte ha hans hjälp haha. Åt åtminstone en supergod laxsallad medans 6åringen lekte med sin mat och kastade runt den. Helt sjukt hur han kan bete sig så på en restaurang, men jag vet att föräldrarna inte skulle brytt sig så mycket så tillslut struntade jag i honom totalt och tänkte bara äsch han är (som tur tur tur är) inte mitt barn vilket jag hoppas folk fattar....så han får skämma ut sig bäst han vill.
 
Överlevde och kom hem :) Fick jobba över för att värdmamman körde fel på vägen hem -.- men det kanske var lika bra så att jag inte kunde åka någonstans utan fick stanna hemma och gå och lägga mig tidigt, måste ju upp tidigt imorgon.
 
Måste även berätta vad som hände idag efter jag duschat. Fattar inte vad det är mig och spindlar just nu alltså. Först träffar jag värsta monster spindeln i Florida som gav mig rysningar dagar efteråt.... Någon vecka senare ser jag ännu en stor spindel (i Sverige hade vi sett den som en STOR spindel för att vara i Sverige) i badrummet. Stod där i någon minut och hoppade runt som värsta fjanten innan jag tog initiativet att döda den med en "toilet plunger", kommer inte ihåg det svenska ordet hehe.
Idag utsattes jag för ännu en spindel attack, lägg märke till ordet attack, när jag öppnar duschen för att ta min handduk. Vecklar ut den lite och vips, då hoppar det ut en ÄCKEL SPINDEL FRÅN MIN HANDDUK OCH SÄTTER SIG PÅ MIN MAGE. Tog några sekunder tills jag fattade att det var en spindel och inte en bommulstuss.... Blöööööhöööhööhöhö :( kommer alltid skaka mina handdukar nu, tack för den äckel spindel.

Ge mig lite kärlek
Postat av: miccaela

aöötså... är du full? fattar inte vad du skriver.

Svar: haha har ändrat nu. det är Ipaden som har konstig autokorrekt :(
alexandramemories.blogg.se

2013-04-14 @ 17:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0