Valborg och hundra dagar

Idag firar ni Valborg kan jag tänka mig. Själv firar jag 100 dagar sedan jag hoppade ensam på tåget och flög långt hemifrån. 100 dagar, visst låter det länge. Men snabbt går det. Vad har jag gjort sedan dess när jag väl tänker efter? Jo:
Varit på en basketbolls match
Varit på en hockey match
Roadtrip till cincinnati
Besökt Ikea
Träffat Gavin Degraw
Blivit bättre på engelska
Blivit bekväm (för det mesta) att ta hand om bebisarna
Fått se dem lära sig gå
Träffat nya människor och nya härliga vänner
Gått på bio
Shoppat massa fina grejer
Ätit god mat ute
Ätit dålig mat hemma
Börjat träna 4-5 gånger i veckan
Varit i new York
Varit i Florida
Haft både snö och 25 grader under april månad
...

Jajjemen. Idag har det iallafall varit jättefint väder, minst 25+. Hade bebisarna ute i trädgården som självklart är enorm haha. Där kan de springa åt alla håll och kanter. Nu tar de en välbehövd tuppis.

Kommer nog fira min 100-dagars kväll med lite jordgubbar. Woho



Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0