Underbara familj

Har varit lite nere de senaste dagarna..
Men då passar det väl perfekt att upptäcka ett stort paket i brevlådan på morgonen. Åååååå vad lycklig jag blev. Godis, te och svartpepparkorn hahaha! Brukar alltid äta svartpeppar om jag mår illa och eftersom det redan hänt två gånger här så fick jag panik för att de inte hade svartpepparkorn och kunde inte hitta några bra i affären. Så TACK!!!!!!!!!!!!
Så imorse kom jag hem från gymmet, öppnade mitt fantastiska paket och åt sedan lite jordgubbar, vindruvor och drack te <3 har helt ärligt inte sett något gott te i butikerna, bara grönt te överallt :/

Nu ska jag snart iväg för att träffa Victoria och äta lite lunch.

Tack igen för paketet mami och papi (och Micca och pirri även om ni inte hade koll på det)!!
Lövar er!


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0