Svett och bebisar

Var så fint väder idag, lycklig blir jag då. Men i veckan ska det tydligen åska osv men vi får väl se.

Igårkväll kollade vi film hos Mathilde och sov över där faktiskt. Sen imorse åkte vi till IHOP (international house Of pancakes) för frulledulle. Testade några bananpankakor med jordgubbar och banan på. Muuuuumsimumsi ;) tyvärr var jag tvungen att börja jobba klockan 12 -.- men kunde sitta ute när bebisarna sov och sen tog jag dem på en promenad och lät dem gå runt på garageuppfarten haha. Senare på dagen åkte vi alla (hela familjen plus 5 av barnens kompisar, jajjemen vi fick köra med två bilar såklart...helt normalt) till en liten park så barnen fick leka av sig :) Gick runt med en helt vanlig tröja hela dagen och frös inte en enda gång?!!! Var nästan lite svettig ibland hihi. Då är våren påväg!


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0