Saker jag tänker på när jag tänker på dig.

BWO - snyggingen som du gillade
Kaffe
Mackor - dina specialare med majonnäs, skinka och gurka
Smulor på golvet
Torghallen
Parken
När du hämtade mig från dagis och jag tydligen smiskade dig på rumpan hela tiden
När vi tog genvägen genom grannens trädgård......hehehhe
Pissmyror
Björnbärspaj
Permanentat hår
Läppstift
När du rullade ner från den stora kullen vid lägenhetshusen...Ush vad jag blev rädd haha
Vädret
Halv 8 hos mig
Allsång på Skansen 
Ulrik Munter som du tyckte var så fjantig
Bäddsoffan
Dina kakor du alltid bakade till mig varje födelsedag
Alla kakor som Micca smög och tog i ditt kök
Pastasnäckor
Fiskpinnar
Ett glas med vatten som vi hällde salt i när du inte såg (haha)
Julmat
Inneskor
När jag gick hem till dig och höll på att kissa på mig och trodde du inte var hemma, satt och väntade i en halvtimme tills jag ser dig genom fönstret.... Kul
CF
Snarkningar
Stearinljus
Broccoli
Radion
Dockan - då menar jag grannen hahaha
Att du slutade röka
Ditt skratt
 
 
Detta är bara några saker jag tänker på när jag tänker på dig <3

Ge mig lite kärlek
Postat av: Miccaela

stenar i små skålar med vatten
riesen
spenat
visa olika blommor
ingen idé att kamma sig för det blåser ute
kasta pengar och dra trådar genom sovrummet
hemmagjord varm chocklad
tårtor som såg ut som en kanin
allers veckotidningar
så ska det låta
när hon berättar att jag klappade en staty på huvudet och la stenar i brevlådor
att hon hade varit i alla länder man nämnde
hennes siden morgonrock

Saknar dig Alexa, du borde varit här idag <3 <3 <3

2013-04-26 @ 20:23:22
Postat av: Ola Larsson

Vad fina ni är, ni två!

2013-04-27 @ 15:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0