Pappa jag saknar din mat!!!!!!

Jag vill ha goooooood maaaaat:( jag vill ha gooooood frukost. Har nyss pratat med Micca i mer än en timme efter att jag vaknat. Det sista jag sa var att jag saknar svensk mat, pappas mat! Ååååååå:(
 
Får försöka att inte tänka på det nu. Hade iallafall tänkt gå upp för att äta frukost, men vad? ne, jag vet inte. Nu frågade min värdmamma om jag ville följa med henne till pojkarnas "track-meeting". Vet inte exakt vad det är men tror det är stället där de springer/löper. Ska vi bara titta på då eller vad? Tror de frågar bara för att hon inte kan ta med bebisarna själv dit haha, ganska sjukt egentligen... Får se om jag följer med, har ju som sagt inte ätit än men har ju inget bra förslag på vad jag vill äta ändå.
 
Igårkväll träffades vi hemma hos Helen för att kolla film. Vi såg the stepmom, en gammal film med Julia Roberts som jag av någon anledning aldrig sett förr, men den var bra. Vi tog en paus med lite frozen yoghurt också, klagade inte på det. När jag kom hem var jag utelåst....jaha tänkte jag och fick lite smått panik, klockan var kanske halv 12 så visste inte om mina värdföräldrar sov eller inte men som tur var så var de vakna och kunde komma och öppna. Har alltid problem med detta för de låser bara på kvällarna och det är då jag inte är hemma haha.
 
Ska jobba från klockan 1 idag, fast om jag nu åker med till det där track meeting grejen så är det ju som att jag jobbar då med -.- får se hur jag gör. Längtar tills klockan är 9 och jag kan gå ner till mitt rum igen och kolla på någon serie eller film på min dator hihi. 

Ge mig lite kärlek
Postat av: Anonym

i fredags åt jag två knäckisar med keso, i lördags åt jag en pizzaslice, igår åt jag tre skedar snabbmakaroner, idag har jag ätit en panini. Know the feeling bro! :'( MAAAAAAAAAT!!!

2013-04-22 @ 23:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0