Ny vecka

Förlåt för dålig uppdatering under helgen. Var ledig från fredagskväll tills idag så hade inte riktigt tid att blogga. Har haft en superba helg med roligheter. 
I fredags träffades vi på TGI Fridays, alltsåååååååååå det var så gott. Har nog nämnt det minst 12 gånger sedan dess på riktigt. Mumsfillibaba! 
 
På lördagen skulle vi åka till downtown för att kolla läget lite och se Gavin Degraw för han skulle ha en gratiskonsert. När vi kom till stan runt klockan 2 kanske så hade vi sån tur att han hade genrep just då! YAAAAAY. Så vi fick chansen att ta foto med honom hihi. Blev väldigt lycklig. Konserten var jättebra för han var rolig och jaa, han är ju så bra helt enkelt. Det var även en annan kille som sjöng innan Gavin, han var bra han med. 
Det var en mycket lyckad dag måste jag säga förutom att det spöregnade ett tag.
 
Igår träffades vi på ett av shoppingcentrena för att hänga lite. Vi gick på bio och såg the wedding tror jag den hette. Den var riktigt bra faktiskt :) sen var vi lite busiga och gick in på en till film direkt efter hihi. Här kollar de nämligen biljetterna vid ingången och sen går man till själva biorummet. Så vi gick in till Oblivion, en film med Tom Cruise. Tänkte att den kunde säkert vara bra. En framtidsfilm typ. Men, nä, förstår fortfarande inte den. Så den behöver ni inte se! Konstig är det enda jag kan säga om den.
Men ja, det var en mycket bra helg. Har problem med min dator/laddaren så kan inte lägga in alla bilder på den ännu -.- 

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0