Noshörningar och elefanter?????

har börjat drömma konstiga drömmar alltså. Inatt drömde jag att jag såg noshörningar på gatan och tyckte det var jääääätte coolt :D men det var ju tyvärr bara en dröm.
Sitter just nu med min iPad och känner mig sjukt nöjd.
 
Var på gymmet imorse och höll på att dö... Har ju som sagt börjat bli varmare här nu så det var sjukt varmt där inne plus att "indoor walking" maskinen jag ville använda var uppe på balkongen eller vad man ska kalla det. D har mycketnhögre luftfuktighet här så på somrarna kan det bli jättevarmt. Märkte redan av det idag. Nu var det väl iofs  kvavt för att det är lite regn och åska på gång, men det var säkert 27 grader ute och jätte fuktigt. Blir så förvirrad när man går ut och det är varmare än inne haha. 
 
Annars då... värdmamman hade planer på att ta med mig och bebisarna till den äldsta pojkens lakross match, men nu ser du ut att bli dåligt väder så får antagligen stanna hemma :( buhu

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0