Netflix = bajs

Här gör jag nästan vad som helst för att jag vill se iron man filmerna innan den tredje kommer ut på bio. Den finns inte att se på någon hemsida alls. Så jag tänkte att jag kunde använda netflix för man får en gratis månad där. Jag blev medlem, men fanns iron man filmerna? Nej, självklart inte, bara några gamla tecknade versioner... Jaja tänkte jag och började bläddra lite. Fanns där några bra filmer över huvudtaget? Nej, självklart inte. Så nu sitter jag här och kollar på Thor, får väl se om den är bra. Men iallafall, netflix var inget att ha.. Det var bajs.

Innan jag skulle jobba idag så hade vi en "svenne träff" hemma hos Sofia. Vi bakade (Sofia bakade) kladdkaka som vi smaskade på och bara pratade. Helt spontant fick vi reda på att Ed Sheeran kommer till indianapolis i sommar för en konsert, tror det är med en radiokanal eller något. Blev överlyckliga och bokade biljetter. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad glad jag blev :D gjorde min dag!!!!!!!!!!! JAG ÄLSKAR ED SHEERAN.
Så första halvan av jobbtiden gick hyfsat snabbt för jag var så glad. Fick sånna där glädje ryck hela tiden. Mamma du vet vad jag pratar om (HAHA)


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0