Levande gosedjur är vår framtid

Idag skulle jag hjälpa 6åringen med läxorna för mamman är i Chicago. Då ville han visa mig en ny bok han hade fått av sin mormor med ett gosedjur till som boken då handlade om. Han bad mig läsa på en sida..... Sista meningen var "bigsby thought this was very funny", då började gosedjuret helt plötsligt skratta....av sig själv!?!?!!!! Insåg ju senare att alla meningar som var röda gjorde att gosedjuret sa något.. Så han är väl programmerad på något speciellt sätt. Men ändå, coolt va? ;)
 
Annars då? Jag träffade Victoria för lite lunch och vi åkte till stället där Francis (barnvakten som var här innan men som slutade när jag kom) jobbar nu. Hon är jätterolig, kanske i 50 års åldern. Var ett väldigt mysigt litet dining ställe, kändes väldigt amerikanskt:)
 
Efter det åkte jag hem för att jobba och har bara varit inne hela dagen för nu blev det helt plötsligt kallt och har regnat i princip hela dagen. Fast imorgon ska det tydligen bli fint igen så det kan man ju hoppas på! Kanske är det  lite för mycket snack om vädret på den här bloggen? ;) 
 
Har äntligen slutat för dagen och tänker nog göra lite varm choklad och sedan kolla greys anatomy innan jag ska nana. 

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0