Ledig dag slutar alltid med shopping...

Jaha då var det lördag igår och jag var ledig (yayyy). Jag och Mathilde hade planerat att ha picknick och försöka ta en massa bilder med amerikanska grejer eftersom hon snart åker hem. Meeen så blev det inte riktigt hehe. Åkte först hem till henne för att fixa oss inför våran photoshoot ;) hon sminkade mig väldigt fint faktiskt. Efter det åkte vi för lunch på panera bread igen. Hade några ärenden att uträtta i olika affärer så vi var ju tvungna att åka till shoppingcentret... Slutade med att vi var där hela dagen och hann inte ta några bilder alls.
Känns alltid så bra när jag shoppat här. Hittar riktiga fynd :D köpte ett par byxor från abercrombie, ett par sandaler, ett par tränigsbyxor och ett iPad fodral (fast jag inte har någon iPad än hihi).
Näsa vecka ska jag försöka köpa en iPad, måste bara bestämma vilken sort och vilken färg... Inte lätt inte.


Ge mig lite kärlek
Postat av: avundsjuk lagom tjock kvinna i sina bästa år

ALLTSÅÅÅ!!!! Lägg ägg, jag vill också ha dem där grejerna!!! :'( :'(

2013-04-08 @ 00:54:32
Postat av: Anonym

Vilka fynd! Ipad fodralet var kanooon snyggt!

Mammis

2013-04-08 @ 08:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0