Idag är ingen vanlig dag

Nej du. Idag är dagen då jag köpte min iPad!!! Känns väldigt bra. Sjukt imponerad på Apples service. Gick in i butiken och 4 min senare hade jag min iPad. Killen sa "okey I will order your iPad and it will be here in about 25 seconds". Åååhnej tänkte jag, trodde först han skulle säga att de var tvungna att beställa en och att den kom om några dagar. Men som tur var så var det ju inte så :D

Nöjd och glad åkte jag hem till Mathilde för att äta lite glass ute i solen. Fint väder idag med = Alexandra Larsson kan gå utan jacka = något är på gång = våren är ÄNTLIGEN här!

Kommer antagligen hålla på med min nya bebis hela kvällen efter jag slutat jobba... See ya!


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0