Hejsan hoppsan lillebror, och alla andra med såklart

Idag har jag träffat Mathilde för lite starbucks och köpte även donuts. Tyckte väl inte att donuts var så gott så jag höll på att dö....men det var la gott ;) Tycker det är så tråkigt att Mathilde ska åka hem för hon är den jag umgåtts mest med och den första personen jag lärde känna här :( Så det var ju lite typiskt!
Ikväll har jag iallafall en skön kväll och slutar redan klockan 6 = bara 4 timmars jobb idag. Ska träffa Mathilde och Jana (tysk au pair) och gymma lite. Efter det blir det nog en massa One Tree Hill tittande hihi. Skönt att det snart är helg, det är alltid skönt haha. Fast tiden går ju sjukt snabbt ändå. Måste börja planera in lite mer roliga saker känner jag! 
 
Äntligen börjar det kännas lite som vår ute så det blir nog en prommis med bebisarna senare! Hoppas det fortsätter vara såhär och att ingen dum gud kommer hit igen -.- är ju som sagt väldigt trött på Thor och hans dumma vänner...



Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0